Thursday, February 19, 2009

FYP

Cerita 1
==>
I cant wait to submit my FYP.
It's going to be a huge relief!
Tapi problemnye masih belum siap..
hahahaa..

Cerita 2
==>
I text Bernie today asking her to arrange an accomodation with internet connection BUT she has not reply yet.
So kite assume die tak dapat carikkan..
So selamat menstudykan diri Aina next week!hahaha..:P

Cerita 3
==>
Oh a friend of mine PM me last nite kat ym..die cakap
"i baca ur blog..haha i sense ur ego there. rileks..u used to be a good girl"
muahahaha.."used to be"...hahahaha...
Sekang dh jadi jahat dah..
Dah tumbuh 2 tanduk kat kepala dah..
Dah jadi a bit selfish..(dulu pon selfish tapi skang lagi bertambah selfish)...
Dah jadi ignorance dah...
Dah tak kesah ape perasaan orang len dah..
Dah malas nak fikir perasaaan orang lain dah..
Dah penat dh jaga hati orang lain..
Jaga hati orang lain sangat sampai hati sendiri hancur..
Buat ape kan?
Kesian hati saye..
Naseb baek skang cam dah nak heal dh..
Ade new blood vessels proliferate kat situ supplying the cells and tissues with enough oxygen and chemical mediators..Bukan fibroblast la tapi sebab kalau fibroblasts nanti jadi scars..Xnak la ade scars..saya nak hati saya jadi cam dulu...licin je...xde kesan penah pecah pon..
But, yes..
I used to be..
Not anymore..
=)

3 comments:

Anonymous said...

Where there is love, there is pain.

Wahidah said...

hm..used to be eik...sussah nak kata la..kdg2 penagalamn yg ktier lalui watkan kiter berubah...n kalo kiter dh selalu sgt jaga hati org smpai hati kiter sendiri tk terjaga masalha jugak tu..:(

Sweet Thinker said...

ooo. ym nyorok eh!