Wednesday, February 18, 2009

CHILDISH

Hahaha..
CHILDISH!!!
hahahaa..
saya ingat saya ni dh cukup childish..
tapi ade ramai lagi la yang lagi childish dr saye..
ahahahah..
saya ni mature juge la rupenye..
hahaah..
kalau pompuan saye xkesah sangat lagi..
tapi ni lelaki..
hahahaa..
tapi xpe lah..
asalkan dieorg bahagia..
saya doakan kebahagiaan diorg..
dan kepada mereka2 yang tetibe je sakit hati dengan saya..
sebab saya tukar status relationship saya kat friendster mahupun facebook,
saya mintak maaf...
saya x berniat nak sakitkan hati anda-anda..
kalau anda-anda terasa by deleting me from ur friends list kat facebook or friendster , anda terasa bahagia, silalah teruskan misi itu..ngeee
Sapa lah saya utk menghalang anda-anda..
saya tak sure anda-anda masih baca blog saye atau tidak..
tapi kalau anda bace saya mintak maaf...
I wish u all the best in ur life.
im sorry if i ever hurt u..
tak berniat pon kot..and honestly saye tak tau ape salah saya..
tapi xpe..saya redha..hehe..:P..
nyway, thanks for being a good company b4 this..=)
=)..

P/s : anda-anda..Itu bermakna lebih dari seorang.HAHAHA...adessss...

7 comments:

a.b geldofg said...

apakah aku tmasuk dri anda2 tu?

Anonymous said...

takpe tu aina...nanti kalo tuka status tu to "married" baru diorg ok kot...hehe..for me,"anda-anda" itu sgt la ntah ape2..

Anonymous said...

dasyat tuh siap delete dr fren list..
takpe2,masih terlalu ramai yg mau keep n add anda
:)

Wahidah said...

so childish la..tp kan aina yg confirm nyaa mesti diorang tu ur fan..huhuhu........:P yg penting tk payah kesah...hahaha

Fadzli said...

ramai ke yg delete u from the firends list?..pergh...

Witty Angel said...

ab : sape makan cili, die la rs pedasnye..hehe
fzl :thanks faizal!!
darling : emo.hahaha..:P.hehe...:D
wahdah : xderlah..membe2 je.huhu..i bukan siti nurhaliza nak ade fan2 ni.hahaha
fadzli : ade la few..xde la ramai..tapi membe i cakapkalau lebih dr 2 org maknenye ramai..i punye lebih dr 2 org..adekah itu dikira ramai?hahahaa

Anonymous said...

pehhh. sape makan cili die terasa pedas. mungkin sindrom syok sendiri barangkali. ape2 pun injuy la ngan ape2 status.