Friday, December 19, 2014

Banjir kelantan - updated

Alhamdulillah my brother sampai rumah dgn selamat..ade luka2 sket and terhantuk kepala..other than that sakit badan je lah lawan arus kan..plus die berpaut kat pokok for 2 hours before bantuan sampai..both of them were traumatised..my father pon traumatised..mende tu happened around 630am..gelap gelita..mad saw usop dibawak arus but he couldnt do anything..die sempat pegang my cousin iskandar je from kene hanyut sebab iskandar pun jatuh..he was lucky sebab terhantuk pokok and sempat pegang kat pokok tu..masa nak angkat badan naik pokok tu memang susah sangat die kata sebab air too laju..tapi Allah nak selamatkan dia lagi..alhamdulillah..
Hari ni banjir dah makin surut..we havent gone to rantau panjang yet today tapi hoping that everything will pulih soon..i should be in kuala lumpur today for my close friend's wedding tapi cancelled sebab tak sampai hati nak tinggal my dad and my brothers..my father was really traumatised sebab he was informed that he already lost his son..2 hrs almost 3 baru ade org call cakap his son was safe...alhamdulillah..

No comments: