Sunday, June 10, 2012

d89 pantang ais

orang2 tua cakap kene pantang ais sampai 100hari...opsss...saya sudah tersilap minum..hehe..mula2 buat tersilap je sampai sekarang dh curik2 minum..hahaha...orang2 tua cakap sebab sakit urat nanti waktu tua nanti..i dont really knw what sakit urat is..hehe..is it rheumatoid arthritis?ape2 pon i knw tua2 nanti ill get arthritis due to my sedentary lifestyle-no exercise at all + unhealthy diet..lagipon org yang pantang2 tu sakit je i tengok?hahah...
pastu campor lak ngan my friend yang cakap die pantang ais sampai 40 hari je so ??pastu husband lak suruh minum sebab die cakap skarang ni musim panas..wahahahaa....mula2 i buat2 terminum air sejuk masa pergi my brother's engagement aritu..since then asek "tersilap" minum jer...satu hari tu siap tersilap minum slurpee lagi..blame my husband..he bought the slurpee!hahaha..
tapi finally i xleh nak tahan dah..hehehe..tertewas kat rumah my uncle who invited us for a dinner..i think ive mentioned it before..masa pergi hantar suraya..which was hari ke 80 pantang..ehehe.. bibik die buatkan air sirap ais yang sangat masyuk..hahaha..lepas tu sebab alang2 kat kl i sangat x tahan dah....akhirnya tewas dengan ICED CARAMEL MACCHIATO...- my alltime fav..omaigodd!!meleleh air liur..hahaha....tewas dengan iced caramel macchiato!dh la caffeine kan?hehe...tapi i mintak single shot je...hehe...bile la nak g kl ni semata2 utk iced caramel macchiato?or bile lah nak ade starbuck kat kelantan ni?hehe..nak bukak sendiri malas franchise ni..eh tapi my dad is bringing new nespresso back home!my sweet and handsome brother bought it for us and its going to be real good coffee..yihaa!!!coffee addict unlike my husband..eh but still i need iced caramel macchiato not coffee!hahaha...
depan my parents esp my mom of course im not taking any cold drink tapi belakang die seperti semalam waktu dinner with my beloved uncles and grandmother, i was purposedly ordered a glass of carrot juice..hahahaha...=D
so no..im not strictly berpantang..masa 40 ai tu pon banyak mende jugak i curik2 makan..hahaha...

No comments: