Monday, March 9, 2009

lalalala


patah kaki..ahahaha..chop selipar tu bukan mine!!hahahaha..:P.

12 comments:

ab geldofg said...

leeeeeeeee apsal ni?...ish2 kesiannya :(

bd fabregas said...

apsal patah kaki, eksiden ke??

Anonymous said...

ishssss....dah mude2 pun kene pakai tongkat....jatuh kat maner pulak ni?

shalyafzan said...

aina..
wut happen??
btol2 ke ni??

Munirah Abd said...

heheh sweet la ko wat camtu..

ko ni memain ke bebetul ni??

Wahidah said...

ade gaya la...nak sgt yea..memain la aina ni

TaNia said...

mcm x cayer jer aina patah kaki.. hhehe :p

TaNia said...

mcm x cayer jer aina patah kaki... hehhe :p

modandi said...

nice selipar

Witty Angel said...

ab : hahahaha

bd :memain je.hehe

anonymous : org tua. Osteoporosis.tulang pecah.

afzan : hehe memain je.hehe

munirah :memain je.weh ape kah hajat ko yang ko bitau dlm prev entry tu?dlmcomments tu?

wahidah : hahaa..sekali sekala.hehehe

tania : ahhahaha..dh selalu sangat tgk i main2 ek tania?heheh

modandi : nanti saya bitau kat tuan die.hahaha

Munirah Abd said...

hajat aku adalah...

balik lah m'sia cepat...
boleh aku apply mc kat ko!!!

muahahhahahah... =p


baik punya hajat...

Witty Angel said...

munirah : haha..cet suspen je..aku ingt ko nak masuk meminang dh.hahaha