Thursday, October 30, 2008

owh...

Someone sent me a stupid msg today and it really getting on my nerves!!mmg keji lah..huhu...

"aina.makin melaram and cantik lah ko sekarang. Macam janda siot lepas suami takda makin menjadi-jadi?"-copy paste balik ape org tu cakap...

Hoho..hello??give me a break boleh?boleh x?
boleh??
bolehhhh???
haishhh!!!
serious saya xnak kawan dengan kamu lagi..xtahu ape yang kamu nak sampaikan tapi hello?ikut suke hati saya la saya nak pakai ape ke nak buat ape ke?hak saya kottt?????and "janda"..tu sangat unacceptable ok!!...serious.nak kene baling dengan telur ke?shaittt betol.huhu...

damnnnn....
xde otak eh?
xsayang mulut eh?
terlebih mulut eh?
mind ur own business boleh?

*ouch*
-it hurts ok..
it really hurts..=(..
knape ade jugak manusia camni dalam dunia ni eh?

5 comments:

fendi said...

uihh...daymn~ mkn dlm tuh~ sian kak aina...sabar la ye~ huhuhu~

Anonymous said...

nape witty xkasik taw abg hal ini? nak abg pukul dia? ke jentik? or jentik jentik.

Munirah Abd said...

kurang ajar tol org tu
baling je ngan telur
n make sure telur itu sudah busuk!!


mcm bagus je ckp tu..
sepak terajang je aina..hikss

over aku..

Anonymous said...

agak melampau jugak laa ayat tuh!huhu..kalo saya pon, rasa nak bagi penyepak ~~

Anonymous said...

sabarlah...macam2 perangai org ada.
kadang org nie main sedap tulis jer..without thinking apa yg org lain rasa.