Thursday, October 30, 2008

freezing cold...

1. Saya sangat ignorance sampai kan saya tak penah tahu what KLCC stand for and sampai skarang pon saya tak tau...I went to colposcopy clinic with Dr.F today and we were talking about malaysia when he asked me," so what KLCC stand for?"..and i was "erk..kuala lumpur shopping centre?no!kuala lumpur conference centre?nope!..owh honestly i dont knw"..huhu..rase sangat teruk but when i asked few of my friends waktu lunch tadi pon diorg pon xsure..so bukan saya sorang je la kan?

2. Alhamdulillah ade lagi orang sudi kasi derma hari ni..Kak wan and kak fid and andik kasi derma juga hari ni..alhamdulillah..owh saya bitau x yang landlord saya alhamdulillah ringankan beban kami sket dengan kasi discount bayaran sewa bulan ni, tapi die agak hampeh cuz when i asked him for the room keys die xnak kasi dengan alasan nanti kalau org tu nak masuk die akan sepak pintu tu and nanti kene ganti the whole pintu..kedekut ke ape?die insist suruh kiteorg pasang alarm b4 kiteorg keluar rumah..uhu...

3. Hanya utk tunjuk muka kat consultant saye yang tengah syok minum coffee kat coffee station sambil borak dengan Dr.BOR, saya sanggup patah balik utk kasi die nampak muka saya..lalala..:P...and die nampakla and hopefully die ingat la saya ni student die..haih...

4. Banyak rupenyer keje kene buat..huhu...

4 comments:

han86 said...

KLCC stands for Kuala Lumpur City Center la kak, ehehe

Anonymous said...

KLCC tue tempat datuk K pki gam cap uhu nk tampal misai dari tercabot masa kawen dgn datuk S. KLCC jugak tempat khayalan datuk S nek kuda. tp wa rasa, kalo laki lombok ngan gadis malaya nikah kat c2 orait gak. rmi je warga terasing lepak kat air pancut tue.

Anonymous said...

seriously ur landlord ckp cmtu? ape la pemikiran. huhu. sanggup nak jaga pintu tapi tak pikir keselamatan orang disebalik pintu..huhu..

apa kata ko beli selak sendiri. tapi kalau ko ada kat dlm jela baru leh kunci..atau pon ko beli selak yang boleh letak mangga tu kat luar. dgn syarat xde sape nk kunci dari luar kalau ko ada kat dlm bilik.huhu..susah2

Witty Angel said...

aha..landlord hampeh..huhu..aku ingat nak buat cam aiman cakap cabut kunci tu and pegi kedai suruh diebuatkan kunci..tapi x terbuat lagila kan..ehhe