Sunday, April 27, 2008

mari berkenalan dengan harta2 di meja study

1. kepala teddy...kite panggil die freddie the teddy sebab ni encik freddie yang kasi..hehe


Saya ade seekor beruang..hehehe..tapi badan die terpotong pegi mane tah.,..hehe...ni souvenier encik freddie yang hadiahkan...die belikan from norway..hehe..cute gile sebab die boleh lekat2 kan..hehehe...fridge magnet tapi xde fridge dalam bilik so ni die tarukkan kat lampu study..boleh ingat2 encik fredo sentiasa..hahaha...encik fredo bf saya yang ke 10 kot.eh xsure la..ke berape tah..hahaha..saya kan ramai bf..alalallala...encik fredo cakap saye high maintenance..ngeee..high maintenance ke?xder la..mane ade..hehehe...saye mane pakai barang branded sangat pon...kalau ade pon tu yang org kasi..kalau x ayahanda mahupon ibunda saya mestilah seseorang yang sudah mau pupus/ilang dari hati saya...opsss....opsss..hahahha....

2. cermin mata skema...

Ini adalah saya punyer spec...ngee mesti sume org xtau kan saye pakai spec..hahaha..even classmates saya pon xtau sebab saye mmg jarang gile pakai spec..hahaha..saye rabun jauh tapi cam ok jer sebenanrye..dulu masa form 3 kot ngada nak test mata pastu kene pakai spec..power tak kuat pon..dulu kuat gak tapi skang serius xtau ape yang mata saya telah bwat alhamdulillah saya punyer power makin turun..rasenyer 75/50..hahaha...gile x?so saye x pakai sangat la..dulu dekat 300 belah kiri tauu..hairan bin ajaib x?hehehe..anyways, saye masih memerlukan spec ni ketika exam atau kalau saye dok belakang dalam lecture theathre...kalau exam saye xtau nape mata saya jadi blur sket2 n berair2 n will only b relieved by wearing ths spectacles..so saye still xle buang lagi la spec ni..hahaha..

4 comments:

Anonymous said...

saya pun rabun jauh...
kadang2 je pakai spek ni..
tapi makin lama power bertambah.. wargh kena banyak makan carrot lepas nie

Anonymous said...

oo...
cam tu cermin mata skema..
baru aku tau..
hehe..

aku lagi suka pakai contact lense..
hee

Witty Angel said...

zool :ngeee..tula..sume org power makin bertambah..saye je pelik makin kurang..hairan bin ajaib x?
Menteil : hahaha aku xberani r pakai contact..takut terluka mata..hahaha...n takut introduce infection dalam mata same gak..hahaha..(ini adalah orang obsessive compulsive disorder bercakap)...

Anonymous said...

arghh!!!
ko memang tak leh tinggah bahasa pelik ko..
aku pening!!