Saturday, April 26, 2008

alalallala

Ngee..tadi saye gayut ngan ibu saye sambil ditemani oleh suara sumbang adik bongsu saya di belakang..sibuk je....saye bitau ibu saya, saya dh dapat umah tapi kene bayar summer rent even x dok situ pon..pastu ibu saya cakap asal x dok hall..duduk je la hall n ade la sikit tambahan lepas tu...ehhehe..(ni sebab saye selalu ngadu, nangis2 kat die when dok kat umah dulu)..anyways saye cakap la saye xnak sebab nanti dok sorang2..nanti bahaya..lagipon mane boleh berpisah dengan bf saye kan encik ajuliana n ibu tiri saya merangkap ibu tiri sinderela juga yakni amilah hani..hehehehe..lol...pastu ibu saya cakap ok kalau camtu xpe la sebab dok sorang2 bahaya juge...ye sangat bahaya.Dulu2 masa kat Farranlea Hall 1st yr saye dok sorang2 kat block A sya dapat rase kalau saya mati xde orang tahu pon..hahaha..saikoo..hehehe
Pastu saya cakap kat ibu saya, saya dah beli tiket pegi KEdah..then ibu saya cakap, "ha nak bwat camne, orang dh besar.."..hahaha..itu adalah sindirian ataupon sarcasticism..hehehe...ibu saya x kasi saya pegi kedah ari tu..actually ibu saya mmg xkan kasi saye pegi mane2 pon kalau saya kat malaysia..hahahaha...bahaya malaysia..ibu saya tidak percaya sangat dengan keselamatan saya di Malaysia..ehhehe..even saya pon xberani nak keluar sorang2 kat Malaysia..risau..nak tdur malam kat msia pon bermacam benda ada kat dalam bilik saya..pisau, mancis, gunting, ubat nyamuk punyer spray..sume mende la..hahaha..just in case kan..huhu...kalau kat sini xde la risau mane..huhu....
pastu saye cakap kat ibu saya, saya nak pegi Pulau Tioman..sangat teringin nak g Redang actually..cantek gile tengok gambar...pastu terus ibu saya potong cakap saye dengan mengatakan yang tu HARAM sama sekali..hahahahaha,....ibu n ayah saya mmg sangat2 xkasi anak2 die pegi pantai or tempat2 yang banyak air ni..huhu..especially ayah saya la..xkesah la anak laki ke anak perempuan ke..mmg susah gile nak dapat permission...dulu pernah saye sangat teringin nak g air terjun ngan kawan2 lawatan sambil belajar kan..mmg ibu saya xkasi la..ayah saya jangan harap la...pastu masa kecik2 kan jahat kan....hahaha..sila jangan ikut cara ni ye..hehehee.. cite die camni...saye nak pegi lawatan sambil belajar ke lata tembakah(air terjun) tapi ibu saye xkasi..so saye xleh dapatkan signature die..saye xle nak tiru signature ibu saya sebab punye la susah kan....pastu xde duit nak bayar pon...so, saye tunggu ibu saya bangun dari tdo dalam keadaan mamai2, saye mintak die sign surat pegi lawatan tu n cakap tu surat cikgu mintak derma(haa kat sekolah kan banyak derma2 ni..derma bina mussalla la, toilet la ape2 lagi tah..kadang2 xpenah nampak hasil die)...pastu ibu saya signed la kat paper tu..hahahah..so pergi la kat air terjun tu...muahahhahahaha...owh tapi lepas tu dh insaf dah..sebab masa kat lata tembakah tu, saya hampir jatuh gaung..naseb baek sempat pegang kat hujung tu n cepat2 ditarik oleh kawan saya..kalau x, memang xde dah la wan nor aina ar-mardiyah skang ni..huhu....ok sekian utk ari ni...moral of the story for today:-
1. Saya sayang bf saya kat sini(Juliana) n saya sayang ibu tiri sinderela juga(Milah Hani)...
2. Sila jangan tipu ibu bapa anda.
3. Sila study.hahahaha

No comments: