Thursday, December 6, 2007

ok2..sambung2

ok2..sambung2..ni saye jumpe dlm frenster saye..hehe..testimonials from my friends masa kat kmb dulu..ngeh2..curik kat friendster..hehehe...

Sazlyna
06/1/2003 12:20 pm

* Pompuan nih classmate aku... kire rapat
gak r ngan die...
Best jadik kawan die... she's caring,
frenly... likes to joke around... slaloo
prasan cute... ahahaha!! (can't beat
me!! Ceh...). But she's very pretty...
tanyer laa sesaper pon.. sumer will
say the same.. tgk jek r gambar die
tuh.. haa...
Die skang nih tgh single... boys yg rase
diri tuh cool.. bley rr try tackle
die... aina suke orang yang cool...kan
aina kan... ehehehe!! Lagi satuh... die
nih cakap laju rrr..
Kalo ko dgr die wat presentation...huh...
wut the hell is she talking about...
laju sgt.. heheheh!!


AzRaa
05/31/2003 6:48 pm

* aina yg aku knal adalah seorang gal yg
childish dan agak bijik sawi since ayat
favourite die-->comel tak aku?hehe..tul
tak aina..neway,she likes to laugh for
every single second n intelligent.aina
suka nyanyi sbb dia kata suara
dia 'best'.aina minat avril lavigne
sama ngan aku pastu lagik satu aina pon
ratu DS gak tapi tanak ngaku..siot aarr
ko!trust me ppl,ari jumaat aina akan
berlari sgt laju mendahului aku dan
aini mostly..


Hatharul
07/27/2003 7:09 am

* hmm, this gal is my x-deskmate...bdk ni
comel gak kot cos dia slalu bgtau aku
ttg kecomelannya smpai aku dh x larat
mendgrnya..hehehe...pastu dia ni mmg
ramai gile peminat..seorg yg kuat
study+takes things seriously...tp dgn
geng yg rapat, dia still mengekalkan
sifat childishnya...hehhee..pastu yg
aku perasan ni, aina ni sgt kuat
berckp, ketawa etc...so, kalau ade ape
rahsia tu, watchout!kalau aina tau,
bole jd public news
la..hehehe..apepon, aku mmg rase aina
ni baik la..walaupon aku ni kengkadang
jahat gak dgn dia, dia still care gak
la kt aku...slalu tolong aku if i'm in
trouble...so mmg kwn yg best la
kot..nway, i really hope u'll succeed
in whatever u do!ciao!

Ecah
06/20/2003 11:00 am

* hi hi..aina nie member baik ecah..it
was nice knowing her...aina n ecah suke
makan..die kater ecah masak spageti
sedap...ahakss..itu je uh yg reti
masak..ni uh member makan ecah selain
sazlyna...aina ni orgnye ati
baik..generous..caring..loving..coz i
know she loves me so much..(^o^)..but
not humble enough...ahaksss..x da
uh..die memang sweet.die takut
insects..takut tido sorang..x macho uh
aina nie..die takut butterfly..hi hi..i
miss spending my weekend w her..(^o^)

Wan
08/29/2003 2:39 pm

  • hik..hik..x tahu le nak cakap apa lah
    ek..tapi pastinya stay away from this
    girl..shes sick..really sick..esp
    guyss..shuh..anyaway as an aunty..xkan
    nak kutuk anak sedara sendiri kot..okle
    dia cuma perasan je lebih sedikit
    (kategori luar biasa perasaannya) n she
    didnt get it from me..n last dier
    single..sapa nak jadik bf carik sy
    mintak form utk
    application...conclusion she`s nice,
    pretty 2..Ciao muahhhhhhhhhh...

Sue
09/13/2003 10:22 am

  • akum aina,ishk,ape nih,pakse2 org tulih
    testimonial,hahah,xpela,dah biase la
    ngan aina nih..kat ytbesut,time f4 x
    skelas,then masuk f5 kene skelas gak ar
    ngan die,hihi,xpela,ade die rasa
    tercabar sikit nak blajo,die nih kuat
    stadi,kuat gayut,kuat chatting,sume2 la
    kuat,prasan pon kuat gak,hahah,jgn mare
    aina,it's the truth,baek ngan cikgu
    cikgi,kuat bodek ar,kuat
    gelak,wakaka,kuat nangis kalu x dpt
    best marks,adoi,tp yg plg best kuat
    blanje ar,tp xpela,aina nih Tuhan dah
    kurniakan a lovely face,so ramaile gak
    admirers die,tp sedeyh ar,sue dpt pi
    rusia,die pi uk,hahah,kalu x,bole lawan
    ngan die..huhu,xpe ar,okle aina,may
    Allah bless ya,pi uk nanti jgn duk
    ngorat oghe uk lak,oghe msia lg ensem!!
    okay,u're one of the best memories i
    had in yt,missed our college so much!!
    chow..jaga diri bebaek..

Ei Leen
02/21/2004 5:52 am

  • Hari tu betul betul dah tulis
    testilar...panjang lebar pulak
    tu...tapi rasanya tak
    tersend...hehe...ape ape punla...aina
    ni classmate wa. budak ni sentiasa ade
    aje tissue.putih melepak pulak tu lagi
    putih dari I.hehe...matanya besar
    diimbangi dengan sinar ayu
    senyumannya..hehe cantik orangnya...(
    so guys tunggu apa lagi?) sekarang dia
    dah jadi ceti kelas asyik mintak
    duit...hehe tapi aina kan baik boleh
    hutang hutang dulu.hehe :) ape ape
    punlar...she is a nice gal, one of a
    kind, mischevious at times genius at
    times...n cranky at times...so make
    sure u approach her at the rite
    time...ciaos! take care gal.
Ok2..takde kuasa nak pste sume..hehe sebab mostly yg testimonials zaman tokku tonggek dulu sumenye cakap i perasan..hahahahhaha..sangatt choyyyy..

5 comments:

Anonymous said...

wallahh berape ratus entries sehari?? =p...

huhu rindu laaa kmb.... wpun stress dgn IB exam, tp happy go lucky je mase tu...espcly ade kwn2 yg bes kt m02g kann? (plg x bole ingat lawak dalaman biji sawi kwang2)

knape xde testi from aku? jawapannye sbb frenste acct yg lame dh kene delete ngenge. apekah pule penyakit yg mnyebabkn aku mrepek2 di sini

hurmm dpt menyelami prasaan ko yg stress kt sana...adakah antr sbbnye xde org layan ko bsembang mcm kt kmb dlu? n i can see how ur channeling it into the blog =p pandai tak aku?

aina dlu slalu stress jugak, tp mgkn faktor ramai mangsa bebelan die kt kmb, dtambah dgn stok makanan bawah katil (nestum, keropok cap piring, biskut and choc, dan juge kekerapan die mengcalling ummi di kb, plus kekerapan dicalling oleh ehem2 tah sapa2 je slalu call bdk nih, jd kadar stress di tahap minima (ahahaha pandai x aku). maka comment aku di sini dh bjaya jd testimonial yeaa =p

kesimpulannye...silelah bertenang sket aina mardhiyah...kang kne heart attack plus hypertension pulak. ingatlah, "dengan mengingati Allah hati akn mnjadi tenang" =) 13:28...kaedahnye...kalo pcaya apa yg tjadi adlh kurniaan Allah, xkire lah kite rase bnd tu best ke x... kalo pcaye Allah gave it to us for our own good, then inshaAllah, we'll be happy to receive good things thus improve ourselves. coz us human most of the times do not know what to ask for

daa~

Witty Angel said...

aha tulah pasal..beribu2 entries kan..hahaha..bosan seh..hehehe...rindu juge kmb..x2..tak rindu kmb tapi rindu lepak ngan korang sume..hehe...rindu ponteng surau..borak2 waktu surau..makan during bukak pose..haish...hehe testi ko sebab xde name die cam sebab ko delete account kan..hehe...nanti nampak xoriginal..hehe..tp nanti aku tulis..ko punye testi best gakk hehehe...sayang aini..hehe..muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Witty Angel said...

woi2 eja name aku salah..mardiyah laaa..marah la niii

Anonymous said...

ala aku pon nk marah jugak. aku x join ko pnteng surau tau muehehehehe

Witty Angel said...

wei2..ade2..hehe..aku ngan asma paksa ko ponteng..ngeh2...masa nak tok presentation..hahaha..kesian ko takut2..hahaha..lalalla