Sunday, May 10, 2009

tag yang harus jawab dalam bahasa melayu

1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang pharmacist.

2. Saya sedang mendengar :
i love u, celine dion.

3. Mungkin saya patut:
tido kerana badan saya rase nak termuntah. mungkin terlebey makan cheese.

4. Saya suka :
makan dan tdo.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
ade di merata dunia. tetapi yang paling dekat sekarang ini ada di sebelah bilik.mungkin tengah usha bukumuka.

6.Saya tak paham :
kenape gap between exam kene sampai 2 weeks. saya dah penat.

7.Saya kehilangan :
kerajinan saya yang pernah saya miliki dahulu.

8.Ramai yang berkata :
tapi..tapii..tapi...

9.Makna nama saya :
cahaya mata yang disayangi. tetapi ainul mardiah merupakan ketua bidadari di dalam syurga. jadi saya ingin dua2 maksud tersembunyi nama saya. terima kasih.

10.Cinta itu adalah:
menyakitkan dan menggembirakan. perasaan sakit itu mengatasi segala kegembiraan yang ada dan menukar wajah anda kepada seorang yang hodoh.haha.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
memasak.

12.Saya akan cuba :
menjadi anak yang solehah dan doktor yang baik hati.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kekal.

14.Telefon bimbit saya :
sudah tercabut butangnya. itu menunjukkan betapa lasaknya saya. sekian.telefon itu dibeli julai tahun lepas ye kanak-kanak.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya akan mencari telefon bimbit saya untuk melihat jam berapakah supaya saya dapat menyambung tidur. ataupon di pagi exam saya akan mencari buku untuk mengulangkaji sebagai pembuka mata saya..seperti CAGE question untuk orang minum alcohol..sama la seperti itu mengulangkaji.owh ape saya sedang merepek ini.

16.Saya paling meluat apabila :
orang yang tidak setia dan gatal. saya bukan setakat meluat. saya benci mereka. owh ini ditujukan kepada orang lelaki terutamanya yang suke cakap kuota mereka 4 sedangkan mereka duit pun isteri yang kasi. dey, sedar2 la diri tu kottt.huh.menyampah!

17.Pesta/Parti adalah :
suatu tempat untuk beramah mesra dan berkenal-kenalan. dan mengusha-usha'ing mereka2 yang hensem atau pun cantik.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
panda. mata panda sama dengan mata saya oleh itu panda merupakan seekor haiwan yang sangat comel.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
kanak-kanak kerana saya dapat ape sahaja saya nak terutamanya sewaktu arwah tokwan saya masih ada. owh saya sangat rindu arwah tokwan saya.

20.Hari ini :
adalah hari yang sungguh memenatkan bagi saya walaupon saya tidak tau apa sebabnya.

21.Malam ini saya akan :
masak ayam masak merah kerana saya mengidamnya untuk sebulan yang lalu.

22.Esok pula saya akan :
berusaha untuk mengulangkaji banyak-banyak.

23.Saya betul-betul inginkan :
lulus exam dan dapat menjadi seorang doktor.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
owh jerawat sudah kering!!alhamdulillah

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
KBmall...dekat di sini ade mahon's dan juga merchant's quay

26.Makanan Barat atau Jepun :
dua2 pun saya tidak suka. saya merupakan seorang traditional yang tidak memakan sayur.

27.Bilik yang terang atau gelap :
gelap. dan hanya mempunyai satu lampu sahaja sebab saya rasa ia dapat membuatkan saya fokus.

28.Makanan segera adalah :
makanan kegemaran saya tapi saya takut botak. mereka cakap makan maggi akan botak tetapi saya tak pernah jumpa journal that support it. saya rasa saya patut buat final year project untuk tajuk tersebut.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
gudluck exam yusma.

30.Siapa yang anda nak Tag?
mereka.

4 comments:

~IjAL~ said...

yea... aina jawab tag! hehe.. jauhnya gap? meaning i'm going to finish my exam dulu la kan? my last day is 21st may ;) muahaha.. panda comel oleh kerana kamu yer! so sweet and funny!

fendi said...

hahaha klaka gile the reason behind haiwan yg plg comel tuh~ LOL

Wahidah said...

aina flight blk mesia biler..bile smpai msia??

Witty Angel said...

mior : my last exam 20th..hehe..rsults on 22nd..huhu..cuak tapi malas study mcm mane ek?

fendi : hahaha..kasi can la fendi.hahaha..:p

wahidah : hehe..xsure..mara x confirm lagi..tapi i request for end of june la kan..berenjoy2 dahulu.ahhaha