Saturday, May 9, 2009

The day after tomorrow

Ade sorang budak 75 ni rekmen dengar lagu from saybia and im kinda addicted to this song...."the day after tomorrow"



"Well I crash in my mind
Whenever you are near
Getting deaf, dumb and blind
Just drowning in despair
I am lost in your flame
It's burning like the sun
And I call out your name
The moment you are gone"

1. Owh n like what Aiman wrote in his entry "who is MOHD SARIPAN?"
hahaha.MOHD SARIPAN is a mnemonic for SLE.Serius kelaka..hahaha... Banyak gile mnemonic for SLE ni..

2. sape nak tgk cite hantu dengan saye??jommmm..hahaha..rase nak jerit kuat2 lahhh ari niiii...

3. Felt a bit humiliated today..huhu..mungkin pasni harus menjadi senyap dan sopan santun. I am fragile. pls handle me with care. Thanks. Some words maybe OK for others but NOT for me. Thanks.

4. I miss uu..come home quicklyy boleee takk?????hahaha..tapi mcm lepas u balikkk u kene pergi lagi jeee...hahahaa...ckp kat bos u tunggu after 22may boleh x?hhahaha.

5. number 4 tu xde gunenye tulis cuz he wont be reading this blog.hahahaha...at least not until 12th may.hahaha

6. Im addicted to My boss my hero again..yg best about cite ni kan hero die mcm muke member i yang future gf die msg i marah2 kat friendster..hahaha..padahal i wasnt talking to him for a yr dah kot..hahahaa...tah hape2..huhu...and mamat tu bukan someone special to me pon..hahha..derrr...and future pon bukan gf lagi pon.hahaha..saye ingat saye ni dh kuat jeles..ade lagi org lagi jeles dari saye...

7.oh list clinical obs dah keluar.die ikut surname and confirm2 la last gak lagi...my name is 112/117...tapi dalam list tu im the fourth from below..hahaha...surname W kan..mati pengsan kene palpitation dulu la kan..hahaha..tapi asal list utk obs n gynae ramai gile per day?huhu..

8. mati kan kalau kene medicine on 18.ade 2 hari je nak study.haha...dah r firaz tu cakap list oral obs kuar petang tu terus.hahaha..pengsan kejap..~~okies mari study mari.hahaha..tapiiii..tapiii..hahaha...

9. Owh n the form for intern matching programme dh keluar...ngeeee

1 comment:

Wahidah said...

2 more to go..chayo2.....nk temankan aina tgk citer seram bole?? :P