Friday, April 10, 2009

my lil baby=(

My lil baby dah nazak..=(...
dah xleh bukak mata die dah..huwaa....
sedihh..=(
takpe i will try to give him one day rest.
kot2 miracles happen kan..
hopefully my twinhead baby will open his twinkling eyes again..
luckily kan i have my brother's toshiba dengan i..
kalau x mahu stress takde laptop kan...
dengan final less than 10days kan..
haishhh..
seb baekkk la toshiba menyelamatkan keadaan but to be honest i lg suke my baby...
i love my twinhead baby so muchhh..
3yrs++ dah i gune twinhead tu..
susah senang bersama2 namun ari ni die jatuh sakit..
demam..
i rase die kene hyperthermia lah...
sebab tu otak die terbakar tu..
heat stroke kan..
kesian die...

P/s : PRE-EXAM SYNDROME DAH START DAH!!!hahaha...MASA NI LA KAN NAK TAHU SAPE KAWAN AND SAPE TAK KAN?MASA NI LA KAN NAK TAHU SAPE YANG BOLEH BERSUSAH-SENANG BERSAMA KAN?YANG BOLEH SABAR DENGAN MYSELF KAN?and TO ANYNOMOUS,KINDLY INTRODUCE URSELF BOLE?hehe..:D..NYWAY YES.ITS ALL UP TO ME KAN?KENE SOLAT ISTIKARAH BANYAK2 DULU. AND TO MY DARLING SISTER, PLEASE DO NOT ASK ME THAT KIND OF QUESTION AGAIN. THANKS.

4 comments:

Anonymous said...

Cik Aina...
saya akan memperkenalkan diri saya pada waktu yang sesuai nanti...

dan sekali lagi saya mengucapkan terima kasih..kerana kamu tidak mengabaikan pendapat saya..saya boleh lihat dari...cik Aina mahu berusaha untuk membuat Solat Istikarah....saya begitu menghargainya...
saya akan selalu berusaha untuk memberi sokongan yang termampu kepada cik Aina....jika cik Aina tidak kisah...
sokongan itu bukanlah untuk diri saya...bukanlah untuk menghasut Cik Aina..tetapi..di sebabkan sikap prihatin kepada Cik Aina..saya perlu menyuarakan pendapat saya...
sekali lagi saya nyatakan...lain orang..lain pendapatnya...jika saya salah..saya betul-betul mahu mengucapkan "maaf" kepada Cik Aina..

Wahidah said...

pre exam syndrome eik?? ape treatment die eik aina..:P

bd fabregas said...

aku pn pernah mengalami saat study utk final exam tanpa laptop di sisi..

crack_cracker said...

jangan buat keputusan dengan apa orang lain cakap. buat la keputusan sendiri supaya awk tak menyesali kemudaian hari..percaya dan yakin pada diri sendiri!