Saturday, March 28, 2009

complicated

Hachoommm..selsema..ahaha..bukan nangis.hahaha..

Im back in Cork..Mule2 taknak balik tpi tibe2 rase nak balik.hahaha..
plus my brother datang pon..tp die dh nak balik dh..dtg for only few hrs je.hahaha
hantar laptop and video cam and burger same.muahaha
nyway congrats Dr.Sazlyna!!hehe..
Bestnyee..
Most of my friends dah tahu dah results die..
hehe..and yet me, myself and I still terumbang ambing tatau pape and rse sangat x prepared for exam..
haishh..nak kene fokus study dh..
kene tolak tepi mende2 ngarut lain..hahaha..
pasal balik malaysia..
just go with the flow...hehehe..
i pergi je nanti interview next week..
nak balik xnak balik tengok la dulu..
=)

Owh Yes..
Girls kan mmg complicatd..hehe..
Macam for example kan she said
"xpe buang je la"
its not that she really mean it..
xdernye senang2 die suruh buang..
its not that die tengah menguji or merajuk..tapi pompuan..
we r complicated.hhahahaa..:P..
dalam hati die mmg hoping pls say no..pls pls..im begging u.haaha
but of course she didnt utter it..hehehe..
we r simple but yet complicated..hahaha..
or is it just me?hahaha..=)

No comments: