Wednesday, March 25, 2009

balik kampungggg

My daddy has bought mummy and ijah the tickets for my graduation..
They are coming for 2 weeks!yeay!!
Suraya is havin her PMR trial on that time so she cant join me here..
My daddy mesti la jage kedai..haha
Mad lak mesti la xdapat cuti..hahahah..
so its only 4 of us..Usop will finish his exam on 26th kot..my mom is coming from 15th june till 28th so ade 2 weeks utk jalan2..my mum cakap die nak pergi tempat yg ade jual royal albert/dalton punye set pinggan mangkuk..
hahaahhaha..
so maybe we r going to london for the holidays..
i need to start usha-ing the tickets and accomodation for us..
And lepas diorg dh beli tiket ni rase memang kene start study betol2 dah..
takkan xnak graduate kan?so kene study so that bleh graduate..
And balik msia..
Ive told my mom that i want to self-designed the apartment.hehe..
I dah ade list dh ape brg nak beli nak taruk kat my apartment..
Erk xde la my apartment..daddy's but then as usual..hahaahahaha..:P..
tapi nak hias je..nak duduk ngan mak..hehe..
weekend maybe lepak2 situ rilek2..hahaha..
amboi berangan..hahahha..:P..
Eh tetibe rs excited nk balik msia for good..
Bestnyee..hahaha..
All my sayangs are waiting for me at home...-mummy, daddy, brothers, sisters, girlfriends, boyfriends and my special one.hahahahha..owh cousins, aunties, uncles, anak sepupu, anak sedara eh xde anak sedara owh sape2 je la lagi..owh maybe Monaliza Mastura Ent juge..ahhahaha..
(nk convince diri sendiri nak blik msia kene la cmni..hhahha)

1 comment:

Wan Nurhidayati said...

wah..akhirnya balik kampung jua ye anda :)