Friday, December 26, 2008

huhu

I had a nightmare last night...
Erk should i just call it this morning?
i slept at 4++am kot..
nyways, saya mimpi sal paeds exam..
a wake up call for me..
saye mimpi saye dapat Prof Ryan for my exam!!!!
So maknenye i dapat neonates(according to my mimpi la)
And saye kan x start neonates lagi!!!
so i have zero knowledge in neonatatology...
Ngeee menakutkan..
So i should start studying kan?
Few people reminded me already..hehehe..:P..
Ngee.
Selalunye mimpi terbalik kan?tolong la saye jangan dapat newborn for my paeds exam..
scary..
cepat la keluar schedule..
saye nak tahu saye kene exam ari ape ni..huhu...

2 comments:

Wahidah said...

its only a dream la aina...hehehe...
aper2 pun gud luck

Princess :) said...

aina.. biasanya orang akn ckp mimpi opposite kan.. tp stimes kalo i mimpi.. my dreams can b real u knw! tp stimes kalo mimpi buruk2.. risau jugak.. hehhe.. tp kan, mimpi nie kene ikut kol baper u mimpi jugak lah.. hehhe.. scaryyyyy! tp x yah fikir sgt lah.. thats y we called it as perjalanan hidup :)