Tuesday, September 30, 2008

Satu hari lagi nak raya

Erk teruk x saya when saya cakap saya happy sebab puasa dh nak abis?huhu..teruk kan..org lain sedih sebab bulan yang ditunggu2 nak abis dah..huhu..bulan beribadat n sepanjang bulan ni rase betapa teruknya diri sendiri apabila solat terawikh only buat a few times..baca quran pon xdelah everyday..huhu...n solat istikarah yang janji nak buat everyday waktu bulan ramadhan buat 2 kali je?huhu...aiyaaa..Hmm actually xde la rase happy sebab nak raya sebab raya kat sini xde value langsung pon. I mean, bosan gile kot?luckily ths yr my brother nak dtg to my place and celebrate kejap with me..but whats the point?my family sume kat malaysia except for me n my brother so xde keseronokan die..and plus i dont really know how to cook all the raya meals like my mom did. and lagi plus, i have exam on Wednesday!!!at 1030am..and i need to be in Bons at 8am on that day!!and semayang raya kat UCC kul 8-10am jer..so camne nak pegi kan?n to be honest, saya xpenah lagi sembahyang raya sejak saya datang cork. 3 kali sebab peod.1 kali sebab pegi berkayak...and ths yr?tutorial and exam!haiyoyo...
Anyway special thanks to CEK MAD for the kad raya.hehe..Received it today and it is my 1st kad raya for ths yr..hehe..and thanks for the akok that u gave my mum today.hehe.. And thanks jugak kat MIOR for helping me to buy that books..Kamu sangat baekk..Nanti suruh "kawan" suraya belanja ye?hehe..nanti jemputlah datang rumah. Semua pon jemput lah datang rumah Hari Raya Ke-2..Owh raya kat msia yer bukan kat ire.Raya kat sini rumah i tertutup.Hahaha..=)

No comments: