Wednesday, August 13, 2008

PC Fair, Birthday and Balik Ireland..

Cepat betol kan masa berlalu..sedar tak sedar next week im going back to ireland already..sedih2...n sedar2 xsedar jugak next week i will be celebrating my 18th birthday..hehe,..aaiyayaya..tapi this yr x rase seronok la nak celebrate..maybe this yr xrase special dah sebab kurang seorang special someone to celebrate it...n ths yr pon xde la kan a bouquet of flower sampai to my shop dedicate for me..lalala...cakap sal flowers, saya xtau nape saya sangat suke dapat bunga..hehe..ade orang cakap kat saye, "bwat ape beli bunga..bunga akan layu jugak..rugi je nanti..baek beli food"..well susah gak nak jawab kan..it just that die ade sentimental value la..kan?hehehe..well sume orang pon ade menda yang die suke kan?hehehe..memang membazir but i like it..lalala....haish suke tau mengingati mende yang lepas..aiyayaya..susah betol kan?hehehe...makin dekat dengan my birthday makin kuat teringat kat die...maybe sebab antara hari yang paling saya akan ingat as one of my happiest day was my birthday back in 2004..masa tu kamal bwat suprise celebrate bday saya tunggu kat mc d with a bouquet of flowers yang sangat cantik and saya rasa sangat diappreciate..and actually tu my 1st time saya dapat flowers yang besar camtu..my 1st time dapat flower was masa saya form 2..ade junior kasi flowers masa valentine day..hehe..n junior tu pompuan ye..well, saya sekolah kat smk zainab 1 dulu..all girls school...standard la ye x?hehehe...
oh tomorrow pc fair..im going to be super duper busy start esok sampai la abis pc fair..hehehe...=)owh n 23rd ni dh nak balik ireland..sedihhhhhhhhhhhh..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

7 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

byk laa u punye 18th...hahaha...

Aina,
manalaa tau..kot2 dpt jugak ke flower from 'sumone' tuh..hehehe

aina lagi,
dun worry..nnt i gi jengok2 u kat ireland...can aaa??
huhu

f_mgh said...

Salaam n zaoshang hao wo de pengyou Aina xiaojie,

nak balik Ireland dah?

:(

Unknown said...

wei cik aina
sempena ngan bday hang nanti
saya dan jabatan kebajikan masyarakat akan cube carikan bunga ek..
kitorang akan buat kutipan derma kilat la .. door to door
nanti kitorang kasi bunga raflessia la kot

Wahidah said...

happy bufday in advance witty angle..:) nk blk ireland dh yea...aja2fighting..gud luck kay

Unknown said...
This comment has been removed by the author.