Thursday, July 31, 2008

Adinda-adinda kesayangan saya semuanya balik weekend ni so saya rasa sangat seronok n happy..hehe...semalam pon tgk cite prom night and cite hantu indon dengan adinda kesayangan saye...pasni ijajah sampai boleh r buat plan for this weekend..mule2 ingat malam ni nak main bowling terus but then minah tu sakit gigi lak..hehe...next week abis r elektif saya..yeayyyy...tapi paeds punye rotation skang macam best jugak sebab ade dr yang best n mengajar..maybe sebab bwat sensorang so dr pay attention sket..opsss

2 comments:

Munirah Abd said...

sonok kan kalau adinda2x kesayangan balik!!
huarghhh aku rindu utk kumpul satu family...
sudah lama juga xkumpul sama2x...men bowling ngan adinda2x kesayang juga aku rindu!!! huarggggggg

Munirah Abd said...

eh aina lupa nak kabo..
igt bell lagi x?? igt x??
dia dah kahwin!!! tau x??
jeles lah tgk dia dah kawin...kita bila lagi ni???