Thursday, May 8, 2008

Saya x suke Exam

Saye x suke exam...
tapi saye prefer exam dari assignments...hehehe...
at least exam paling koman 3 jam je siapp..
bwat assgments cam final yr project ni 2 tahun..hahaha..xmboh r..hahaha
tapiii...
saye still xsuke exam...hehehe
saye xsuke sebab...
1. Saya xleh borak lame2 bergosip ngan kawan2 saya...hsemates pon jumpe jarang gile..exception aju sebab saye suke kacau aju..hehehe...milah saye x jumpe sejak last week lagi(serius x exaggerate ni)...tapi saye dh dngr suara die ptg tadi wish me good luck for the exam..hehehe..so ok la..heehe..milah adelah hsemate saya yang mempunyai masa tdo yg terbalik..macam semalam saye dh nak tdo die baru keluar bilik nak masak sume..hehehehe...sebab tu die penah tersalah hari nak pegi exam tu..hehehe...kelaka je masa tu..die ketuk2 my room n masa tu kul 10 lebih kot..then i asked her ko nak g mane ni?pastu die cakap nk g exam la...hahahahha...erk exammm???heeheh...exam patutnye keesokkan hari itu...
(gambar hiasan : class trip..nak pegi lagi boleh x?hahaha..nak menghepikan diri ni..muahhaha)
2. Saya xle tengok movie banyak2 sebab saye rase bersalah...
3. Mak, ayah, kawan2 saya sume xnak layan saye sebab sume suruh saye stadi...
Lalalala...saye nak g jalan2...saye x keluar ireland lagi ni ths yr..hahhaha..keluar la pegi cardiff tapi kejap je...saye nak g europe ni..nak g greece..ade sape2 mau join?tapi tolong bwatkan itnary sume bagai la..hahaha....waaa ecahhh if u read ths pleaseee la jommm la kite pegi..heheh..walaupon diriku ini homeless starting 1st june ni tapi xkire..nak g jalan gak...hahaha..paling koman pon g dublin la..every yr patutnye b4 saye balik summer saya pegi cardiff..tapi ths yr xpegi..kenape ek?hahahaha
.::my classmates...onia, catherine, liz, jen, maura::.

.::1st day raya..hahaha....Saya xcelebrate raya last yr..saye pegi class trip sampai demam..muhahahha..gelak2...mase tu hati tengah pecah jatuh ditimpa kangaroo::.

2 comments:

FAIZUL said...

ha?? raya cam tuuh..sedihnya la hai...hahahaha.....cam best jer idop kamu dia bumi ireland tuuh..jeles...

Witty Angel said...

hahaha..tula menyebabkan hati pecahh berkecaii yang sudah pecahh..muahahahhahaa...:P...dah r xdapat call nenek sume sebab ade line problem..sob sob...erk kat sini xbest sangat...hahaha