Thursday, May 8, 2008

saya sayang adik saya

Semalam saye msg adik saya...
name die suraya..

saya cakap kat die...

saye xnak tengok die membesar..
n mmg saye xnak tengok...
tak sukee die jadi besar...
dah takde dah pengacau no.1 saya kat umah..
dah takde dah orang nak bzbody kat umah...
dah takde dah teman saya pegi sana sini...
dah takde dah teman saya tdo..
n die pon dh start rebel sket2..
dah start merajuk2 yang stok xnak keluar bilik..
kalau dulu merajuk pon duduk kat living room nangis...
tu la the only time die merajuk masa kecik2 dulu...
tu pon sebab maid saye balik indon..
die sayang maid tu sangat2 tak kasi mak saye antar maid tu balik..
tapi bukan mak saye hantar pon..
minah tu nak balik kawen..
saya sayang gak maid tu..sebab die lame gak la keje nga kiteorg...
i think dekat 6-7 tahun gak la....
waaa boleh x saye xnak adik saya membesar?
xnak die ade bf ke ape ke..
waaaa xnakkkk..
xnak xnak xnak....katekan tidakkk..boleh x saye kasi growth hormone inhibitor kat die??hahahhaha..keji2...saye xkesah jaga die seumur hidup pon..hehehe.... saye sukeee..saya sayangg diee sangat2...n die tau sume org sayang die..tu yang agak spoil sket tu...
hehehe...kalau dulu masa kat ytbesut sebab parents xleh masuk dorm kan so adik saye ni la yg akan carik n panggil saye kat dorm..
kalau pagi2 jumaat/sabtu dengar org berlari tu, xlain n xbukan wan mas suraya la....
hehehe...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ok2 less than a month...ok2....sabar2..fokus2...

5 comments:

Anonymous said...

suka gamba tepi pantai tu.suraya damn cute tp perot buncit sikit.kihkih..

Anonymous said...

wo.adik yang bongsu ye?
adik bongsu memang menggembirakan.
tapi adik bongsu aku dah takde.
meninggal dalam kemalangan hujung tahun 2006.

Witty Angel said...

Anonymous : aha die kecik2 comel..besar2 dah x comel sangat dah..hahaha..mase kecik2 dulu dah la rambut die kaler brownn mmg putih gile r..ingatkan tertukar adik dah kat hspital..hahahaha

Nee: aha adik bongsu..sangat menggembirakan n sangat disayangi n sangat spoil la kan..hehe...hmm anyway sorry to hear that...xpe2 mari kite sedekahkan al-fatihah n doakan die semoga dicucuri rahmat dari Allah swt

Anonymous said...

chumel dan penuh bergaya adek ko ek..
hehe..

erk...
ko ada bf xper
ko nak halang adek ko lak..
haha..

Witty Angel said...

haa tu laa..mmggg..tu x tengok skang lagi tu besar2 lagi la..adeh2..
aku ade bf 15 pon xpee sebab aku sayang adik aku lagi banyak dr aku sayang sume bf aku tu..muahhahaha
adik aku xle..budak2 zaman skang mane bleh kapel2..kang lari ikut jantan mane lak.hahaha..xleh2..aku xbenarkan..hahha