Monday, May 26, 2008

many thanks to my housemates

thanks to my housemates...saya sayang kamu semua..thanks aju, nad and milah for lending their shoulders for me to cry on..thank u so much..i dont know what will happen to me today if u guys werent there...i just cant take it anymore...i tried to keep it to myself but i just cant...i dont even have the courage to get off from my bed today...everyday is like a torture to me...and the tears burst out...saye macam orang gile...nangis sehingga termuntah...and takleh stop...
i just cant take it...sorry sangat2 sebab nyusahkan tapi saya just xboleh...thats the limit...=(
whatever it is thank u so much to Ajuliana, Nadia and Amilah for comforting me and bwat saya gelak semua....thanks for being there for me...thank you milah sebab bwat aku lagi risau sal epidemiology sehingga aku boleh stop nangis...thank you for distracting me....thanks to aju sebab heret saye keluar dari biik air itu n teman saya sampai saye boleh stop nangis n sebab cakap u dont deserve it...yes i dont deserve this!!!thanks to nad sebab bwatkan milo n bubur...thanks korangggg...sayanggg korang sampai bile2...sorry sangat2 amik masa korang n sorry sangat2 for being too childish...tapi korang paham kan..its a 4 yrs relationship..susah nak lupekan cam tu je...and susah nak pretend that im strong everyday..anytime boleh burst macam ari ni.....thanks semua!!!sayang korang semua....

8 comments:

Munirah Abd said...

Aina syiannya ko nangis sampai muntah..
xpe setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya.. bykkan bersabar yer.nnti nak balik malaysia kan.. apa agi ronggeng la bila balik beb!!! huhuhuh

f_mgh said...

wak hapeng?

Anonymous said...

be strong gurl..life must be go on..

cepotet said...

sabar k dear? apa yang berlaku ada hikmahnya. takpe, sesekali nangis mmg bagus. eceh, macam ape lak rasa kasik komen gini. huhuhu.. ;)

Anonymous said...

Hi dear..I can feel you.. Take solace in the fact that things have a way of working out. It's hard to understand the first time your heart is broken. But over time, you come to realize that there's a certain rhyme and reason to life. As Garth Brooks sings, you may just become grateful for your "Unanswered Prayers":

She/He was the one that I'd wanted for all time
And each night I'd spend prayin' that God would make her/him mine
And if he'd only grant me this wish I wished back then
I'd never ask for anything again
Sometimes I thank God for unanswered prayers
Remember when you're talkin' to the man upstairs
That just because he doesn't answer doesn't mean he don't care
Some of God's greatest gifts are unanswered prayers

f_mgh said...

Aina syiannya ko nangis sampai muntah..
xpe setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya.. bykkan bersabar yer.nnti nak balik malaysia kan.. apa agi ronggeng la bila balik beb!!! huhuhuh

wak hapeng?

be strong gurl..life must be go on..

sabar k dear? apa yang berlaku ada hikmahnya. takpe, sesekali nangis mmg bagus. eceh, macam ape lak rasa kasik komen gini. huhuhu.. ;)

Anonymous said...

aku suspek ni mesti bab percintaan tak kesampaian ni..... kalau betoi tekaan aku ni.. crying and release all yang depression is better than pretending everything is all right. luahkan......luahkan....... (dr love dah mula keluar khutbah ni)

f_mgh said...

don't cry bebeh...."when u need a shoulder to cry on, i'll be there lalallalaa..."