Thursday, May 15, 2008

happy teacher's day...

alamak terkantoi terlogin gune batch 4th med punyer account..ngeee..uccmed09 itu adalah saye juge..hehehe..itu adalah akaun kelas kami..ngeee..:P...anyways saye tengah sedih ni,
waaaaa...
balik malaysiaaaa, xde org nak masakkan utk sayeeee on the 1st day saya sampai tu..
confirm makan nasi bungkus jeeeee malam tu..
sedihhhh...
waaaaaaaaaaa....
sob..sob...sob...
ibu saya dah confirmkan tiket die tadi, die insyaAllah pegi Mekah on 26th May 2008 and for 13 days...so die balik Malaysia balik 8hb June....waaaaa...n saya sampai malaysia 6th juneee...waaaaa.. confirm juge takde orang datang amik kat airporttt except my siblings n my daddy...shedih..shedih..=(...xkesah org datag amik tu..yang kesahnyeeee makannnnn...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..owh happy teacher's day sume yeeee!!!!!!hehehe...
kepada semua cikgu2 di luar sana Selamat hari guru!!!ngeeee...anda semua adalah lilin yang membakar dirinya utk menerangi orang lain..hehehe...=)..sori ek kalau peribahasa salah ke ape..hehe..i am never good in language...baek malay, baek english..sume la..hahahaha...english mmg hancur...bahasa melayu pon hancur..hahaha..in fact masa kcik2 dulu bahasa melayu penulisan xpenah dapat 90 markah ke atas eventho subject lain bleh dapat 100 pon..hahahaha..:P...n masa spm n IB saya rasa alhamdulillah luck and pertolongan dari Allah swt membuatkan saya dapat A's in both subjects and 7 for both subjects in IB..hehehe...padahal xpenah2..masa IB(international baccalaureate), first sem siap malay dapat 5(7=a, 6=B, 5=C) n mmg nangis dalam kelas r..hahahaha...malu jee..hahahah...but i did double my effort for both subjects masa nak dekat final IB...saya bwat essay in english and essay in malay and hantar kat cikgu BM and English 2-3 kali in a week..ni bukan homework yg diorg kasi la..ni yang saya bwat atas dorongan diri sendiri...haaaaa....rajin kan?hehehe...takut woo time tu xleh fly sebab satu subject je masa IB tu saya boleh harapkan yang xpenah dapat 6, Biology..yang len kejap 6 kejap 7...so xleh harap sangat...huhu....owh business pon satu subject yg agak ok..hehehe..=)...anyway thanks semua cikgu2 atas semua jasa2 anda...hehehe..kalau x sebab cikgu sayang saya masa kat ytbesut, saya xkan berusaha sampai dapat spm camtu...n kalau x sebab cikgu malay selalu buli saya masa kat IB tu, saya xkan sampai ke sini..terima kasih semua cikgu2..=)....alamakkk baru perasan...terawal sehariii..ahhaha..16 may patutnye kan..xpe2...happy teacher's day in advance...

2 comments:

Miss Reen said...

hadiah utk kiter takder ke dik?
hahahahaha

Witty Angel said...

hehe..ade2..amik ni kasih sayang peluk cium..muahhh..hahahaha