Saturday, April 19, 2008

saya rindu arwah nenek saya,...

saye usha2 gambar..
saye terjumpe gambar arwah mek...
saye rindu arwah mek..
saye rindu tido ngan die...
saye rindu bebelan die..
saya rindu gelak tawa die...
saya rindu aksi kejar mengejar die dengan penyapu lidi...
saya rindu makan dengan die..
saya rindu arwah nenek saya...
saya rindu die sangat2...
=(..
saya sedih..
saya baca yassin..
saya doakan semoga roh arwah ditetapkan dalam golongan orang2 yang soleh dan dirahmati Allah...
saya sayang dia...

8 comments:

Miko Yamaguchi said...

sob2...sabar2...

cry4freedom. said...

Salam.

Alfatihah untuk beliau. Saya pun baru je kehilangan satu beberapa bulan lepas. Walaupun x berapa manja dengan dia tapi memang terasa. Dah takde kampung lagi. Mulai tahun ni dah boleh lah start beraya kat KL :)

Doakan yang baik baik saja.

Azwan.

Anonymous said...

Semoga rohnya dicucuri rahmat.. AMin

Anonymous said...

Jgn sdey2 lagi ye..

Kalo dia ada lagi..dia mesti proud of u aina..

So..jgn sdey2..ye..hhmmm..

FAIZUL said...

saya pon rindu nenek saya..dah setengah taun x jumpa...alhamdulilah dia panjang umur agih...alfatihah la tok nenek kamu,,,

..thanks for drop by kat blog ak.segan plak..dah la english beteraboo cam aper tah...huhuhuhu.btw tumpang tanya...dak UCD ker?

Witty Angel said...

hi..ngee..tak..ucc..hehe..adik kat ucd..=)

Anonymous said...

a.kum adik. banyakkan berdoa untuk arwah. rindu itu datang...Itu tandanya adik ni seorang cucu yang baik.

Witty Angel said...

wsalam..hmm sebab rase xsempat nak curahkan bakti kat die tu yang rase sangat sangat rindu..nak jaga die betol2..=(..
moral of the story : hargai orang yang kita ada sekarang ni sebaik-baiknya...