Monday, April 28, 2008

ok sape dapat teka die terer

Ok ni pictures waktu saya pergi Rome 2005 dulu2...hehehe easter 2005 to be exact..ok sape dapat teka ape peristiwa yang agak kecoh satu dunia yang terjadi kat Rome waktu ni..memang ramai gile orang pergi Rome on that time n reporters, polices, sume ramai la...ngeee...tapi saye x rase la saye masuk mana2 tv pon..owh n disebabkan mende ni jugak saya terpaksa menaiki train dalam keadaan berdiri sepanjang malam..ok2..exaggerate..apek yang x duduk langsung..saye n ecah duduk la gak...tapi tu pon seksa gile...duduk kat atas beg2 org jer..huhu...memang macam pelarian la..haha..pdahal beli tiket yg agak mahal....tapi disebabkan mende tu ramai gile org pegi rome......saye kasi hint lagi, ni important utk org2 kristian la..hehehe..cam ramai org berkabung la time ni.sume orang beratur nak masuk tempat tu sebab nak menatap muka one of dieorg punye saye pon xtau nak cakap ape..ha senang cite cakap je terus..hehee...ni waktu Pope yang ke berape tah meninggal..memang ramai gile orang kat rome...huhu..




opsss..gambar last ni bukan..gambar last ni mmg sangat menakutkan..saya tengah jalan2 n time tu saye pegang ape tah kan n die taruk benang die kat tangan saye n bwat gelang...waaa cuak gile time tu..nak tarik die xkasiii..pastu die mintak 20euro for that kind of gelang...wtf tah..huhu...naseb baek apek n kamal ade n dieorg tegas gile la...kasi 2euro je..gelang tu saye buang terus r...rase nak nangis pon ade time tu..hahaha

2 comments:

Anonymous said...

erk...
yang ko pegi wat per??

ko sepak jer buah pinggang orang tu..
pas tu ko korek lubang idung dia guna tapak kasut..
pas tu..
pas tu..

wtf tu aper??
hehe..

Witty Angel said...

tak2..aku xpegi kat die..die dtg mencari mangsa2nya..cis kek betol.hahahaha....kalau kat msia confirm aku dh sepak dh..ni tempat yg aku xpenah pegi n diorg xcakap english lak tu..xberani gue dong..hehehhe...wtf tu adea..hehehe..die utk budak2 bawah umo xle tahu..hahahaha