Thursday, April 17, 2008

oho..

oho..
saya perlu insaf...
saya seperti dipanah halilintar...
dan seperti ditumbuk2 oleh godzilla..
debushhhh..hahahha..

called my brother just now sebab dh lame xnampak die online and he didnt reply my msg kat ym pon...n call2, die kat library...and after that die text cakap die kat library..tengah study..die x bukak ym sebab x sempat katanya..die risau final exam die...final exam die 7th n die kate die nak kene study banyak x bace lagi...debushhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
debushhhh...
booommmmmmm..
hahahaha...saye exam 1st may, saye xcuak sangat lagi..cuak sikit je..study baru 3.75% gerak..(owh saye bwat percentage ni gune spss..hhaha..tipu jer...adela cara seperti saya calculate calon2 ari tu..ngee)..ok mari insaf aina...ngeee..adinda saya itu mmg sangat rajin n beza sangat ngan kakak die..ngeee...b4 spm die sangat gemuk n chubby..pipi die macam nak pecah sebab tembam sangat,.kalau cucuk ngan jarum confirm keluar segala gala bentuk lemak..haha.tapi a month b4 spm, die xmakan sangat, x tdo sangat n kurus gileeee..n since then die mmg kurus la....berbeza dengan kekandanya, kakak die waktu nak exam la gemuk..xcaye tanye my classmates..sape tah penah cakap "aina nampak sangat tembam"...ngeeeeeeeeeeeee.....kerna coklat adalah makanan ruji yang dimakan seperti ia berada di tangga paling bawah dalam piramid makanan..hahahha...saya makan coklat sperti makan nasi...ngeeeeeeeeeeeeeeeeee.....kesimpulannye sangat2 la kene insaf n study ok!!!!hahaha..

P/s : yeayy xjadi pergi jakarta tapi nak pegi bangkok insyaAllah cuti summer ni..sape2 nak join?hehehe

No comments: