Thursday, April 24, 2008

hihi

Saya seorang student yang baik..tadi saya opd orthopedic..saye mmg xnak masuk ngan mr.f so saye tanye nurse tu which room reg die duduk..n so nurse tu kasitau la..so saya masuk bilik opd yang ade registrar...b4 masuk tu jumpe nad tengah tunggu nak check die punyer kaki...pastu reg die org Sudan...n ade sorang lagi org Sudan masuk masa nak tunggu patient...pastu die kutuk die cakap medical student kat ireland ni have minimal kowledge if compared to diorg..cis n cis...cis lagi sekali...macam terer jer..haha..terer la kan sebab dh jadi reg..muahahha..buttttt still???
anyway sebab bosan sangat ngan mamat tu n terasa diri sendiri gedik sket sebab asek gelak2 jer so saya tipu la doctor tersebut mengatakan saya ade appoinment dengan supervisor saya kul 330..padahal xder pon..sebab nak balik awal je..pastuuu pegi tunggu bass pastu pegi townn...
ok pastu town pegi beli clinique punye stuff yang tersilap beliii(x bukan salah saye..salah salesgirl tuuuuu.)..pastu saye pegi brown thomas nak belikan purse utk adinda saye....ade satu purse guess ni agak ok tapi xtau la minah tu suke ke x...pastu pegi hmv nak belikan sony psp tapi sayangnya not in the stock...pastu pegi beli mende2 kat bawah ni..ehhehe..suke2...saye suke study sambil tdo so utk mengelakkan dari tdo marilah membaringkan diri di atas bola ini..hehehe....murah jee..hehehe..pastu pegi beli ayam..owh mamat penjual ayam tu kenal saye n layan 1st class punye laaa..hhahahaha...masih ingatkah anda dengan ocd saya di kedai ayam itu?hehehe..pakcik itu recognize saye n siap pilihkan ayam besar2 punye n mmg peramah la...hehe..pastu siap tanye lagi nak beli ikan x die bole kasi murah bla bla..welll ini la keuntungan orang ocd..hehehehe.....ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......


2 comments:

Munirah Abd said...

wei nak bola ni gak!! cam best je dpt golek2x sambil stadee..
kat malaysia mahal ni..xtau arr kut2x ada tpt murah n ak tak tau..ko tau??

Witty Angel said...

hehehehe...xsure...ni pon kalau convert dalam rm50 gak la..hehe..tapi sebab ade cd same n ade stretch band n ade mende berat tu same so kire agak worth it la..hhehehe