Monday, April 21, 2008

Cek mad

Fuishhh...finally..tiket pegi nad's wedding dh dibeli..hehe...my parents ari tu xkasi pegi tapi dh beli tiket ni confirm diorg kasi punyer..HAHAHA..keji2...lalalala...i booked a flight ticket from kelantan to penang and from penang, cek mad will drive me to kedah..ngeee...tq cekmad..hahaha nak sumthing baru la kalut call ko kan cek mad..hahaha..ko la kawan sejati aku..hahha...aha sebut sal cek mad ari tu terview friendster die n nampak ade gambar my mommy n my sista kat die punyer umah..hahahaha..cisss xcakap pon pegi umah cek mad..hehehe...cek mad nanti kontrak umah baru punyer landscape aku kasi ko keh?hahaha..xtau la ko bace ke x memandangkan ko bz nak exam gak kan..dah la tadi suke hati call die kul 1 pagi malaysia kan..hehehehe...ok marilah kite bwat tribute to cekmad..cek mad adalah kawan saye yang saye kenal since banting dahulu kala..die juga merupakan kawan ayah saye..hahaha..the only kawan lelaki saya yang boleh masuk dengan ayah saya la..hahaha..tu pon maybe sebab die punye umah kat rantau panjang...die ni sahabat yang sangat baik..jarang sekali kalau mintak tolong die xtolong...pernah dulu my daddy mintak tolong die jadi wakil Monaliza Mastura Enterprise Sdn Bhd kat KL for IMATION, die jadi wakil..sibuk print business card jadi manager MMESB kejap kat umah feesha..hahaha...
Cek mad juge adalah antara kawan saya yang akan jumpe saye kalau saya balik Malaysia...n die penah offer jaga one of the booth masa PC Fair dahulu kala..hehehe...die juga la yang tolong belikan segala buku medic kat Syarikat Kamal kat kl kalau saya xmau pegi kl..hehe..(memang jarang pon turun kl..ngeee..)...cek mad juge merupakan lelaki yang normal dimana dia meminati ramai perempuan2...hehehe..antaranye seseorang yang mempunyai mini cooper..hahahaha...kan cek mad kan?hahahaha..:P..=)
owh cek mad cakap mungkin die akan berada di kelanta on 28th June tu n boleh pegi penang sama2..tapi confirm, nak bet potong jari nak?hahaha confirm my daddy n my mommy xkasi punye..hahaha..yelah dah la lelaki kan...hahah..eventhough parents saya kenal cek mad n parents die kenal saya tapi untuk membenarkan saya naik kereta dengan sape2 je jangan harap la..hehehe...sometimes nak keluar from kbmall pegi balik umah yang xsampai 15minit pon dh bising gileee..hahahhaha..penah saye merajuk ngan ibu saya n balik umah ngan eyin pastu bising gileeeeeeeeeeee umi n abah..hahaha...memang beratus2 tembakan meriam memenuhi lubang telinga ini sehingga segala wax menjadi cair dan keluar dengan spontannya..hahaha...owh cekmad juge sangat baek kerana die menurunkan segala2 jenis buku medic die yang die xnak bawak balik msia(die twinning Penang medical college, so 2half yrs ireland n 2half yrs msia) kat adik saya..hehehe..ok sekian..hahaha..

1 comment:

Anonymous said...

malu lah saye :D..aina pon ape kurangnye..si baik hati pemurah..comel etc etc etc...