Wednesday, April 16, 2008

Final year presentation

i went to final year project presentation today and it was great...(aju i took few videos for u but xsure sound die...)..owh ajuuu aku dok belakang abang adrian ko tadi n saje gedik tegur die..hahaha..jangan jeles ye encik aju..haha..but dont worry i did take a video of him as well..untuk tatapan ko ju..hahahaha..owh n aku dok sebelah budak final med yg comel tu..owh tapi lepas 2 presentation milah datang kaco aku dok antara aku ngan die..tapi best gak milah ade..aku konon nak cakap ngan milah la tapi amik video die same..muahahhahahahahahha..gile gedik..gf die tau mati aku..haha..anyways masa presentation tu macam jenis manusia ade...tapi paling best ari ni saye rasa kak shasha punyer presentation n jane sumthing2..jane tu die present patho punyer projek n it was awesome...honestly saya xkan terfikir projek cam die la..kaji genetics sume...bwat pcr bla bla...ngeee..ade yg suara macam nak nangis..ade yang xcukup masa..ade yg goyang kerusi die sampai kite pon terasa..ngeee...
papepon kesimpulannye,
1. dah amik video utk ko ju for final med..tapi xclear sangat...n sumenye medicine..obs n gynae pagi aku pegi sebab aku ade radiotherapy..
2. aku amik video rambut abang adrian ko ju...
3.amik video pakcik final med tu..ngeee

2 comments:

Anonymous said...

wahaha..waaaaaaaaaaaa,thanx na!bukan saje karena kamu mengambil vid final yr presentation,malah ade vid rambut abang misteri ku.haha.giler tak boleh blah ok!!pastu yg mana chomel ko kata ni?xpe2,biase taste ko x same ngan aku.ngeee.thnx lagi ayanggggg =P

Witty Angel said...

hahaha..alaaaa pakcik surgeon noonan..abang mehol(xtau nak spell name die camne ok!)..hehehe