Tuesday, March 25, 2008

Owh my god!!!4 big things happened in a night!!
1. I cut my finger..agak teruk gak but nad cakap xyah stitches but quite teruk cuz agak dalam n bleeding continues sampai skang..am i haemophilic?seriously?cuz it happened around 8pm+ when i was cooking for my dinner and now its 631am in the morning..huhu...
2. I won Monopoly for the 1st time...3.30am..and while we were enjoying ourselves playing Monopoly, sum1 pressed our apartment's bell twice and tekan2 pintu macam nak masuk gak..huhu..we always have sum1 pressing our bell at 2-3am in the morning but this time it was unusual cuz that person tried to push the door as well as pressing the bell...n plus vic lodge x ramai org cuz easter holiday..!!!
3. My mum sent me a text msg saying that sum1 masuk merisik me at 9am waktu malaysia..my mum sangat terkejut cuz dah la kul 9 pagi kan, masuk merisik lak tu..huhu..yang bwat sangat terkejut lagi adalah sum1 yang quite related with us,my 2nd cousin and bwat la lagi susah utk nak tolak...huhu...tapi i knw my mum handled it properly...i havent spoke to her yet cuz she sent me a text msg at 450am and seriously i dont know what to say..huhu...maybe jugak my nenek sedara itu nak mengekalkan "Wan" in her family...
4. Ok yg ni paling sucks!!!i muntah dengan hebatnye yang x sempat pegi toilet eventho toilet sangat dekat!!!my room is en-suite so toilet mmg sangat2 dekat cuz bilik ni sempit je..but bgn je terus muntah x stop..sempat amik towel je..huhu..mmg terpaksa buang seluar n towel tu...pastu teruk x teruk sampai mattress protector pon kene n tilam mmg basah sebab banyak sangat..cadar toksah cakap la..i think most probably i will just throw the bedsheet away as well..xkuasa nak basuh...lagipon bau muntah tu membuatkan saya lagi nak muntah..i dont know the diagnosis yet but ive been having this stomach upset for 3 days tapi x teruk sangat...but yg ni mmg a bit teruk la cuz terus muntah..huhu...

3 comments:

Anonymous said...

ala cain nyo kat aina..mcm2 pekaro berlaku kat aina eks,harap aina tabah mghadapinyo..mesti ado hikmahnyo ni :-)

Witty Angel said...

aha tu la..insyaAllah..=)

Anonymous said...

haa mcm tu r..good gurl hehehehe