Wednesday, January 23, 2008

opthalmo

Lalala..my opthalmology exam today wasnt really bad but wasnt really good..lalala..he asked me about the focal radiological treatment for choroidal melanoma..lalalala...cuz b4 that i answered his question about the treatment for choroidal melanoma..oleh itu rakan2, kalau xtau sila jangan gatal mention..lalalaa..dah r konon jujur cakap red reflex is absent tapi confirm patut ade.lalala...ngeng betol..lalala..i always get difficult questions...masa patho compulsory oral exam last yr(xfaham gak nape 3rd med wajib amik oral patho last yr n ths yr punyer batch xder..huhu), he asked me the type of mice that was used in the lab..lalala..mane la saye tahu..lalala..pastu last yr gak siap kene tanye antibodies for scleroderma..i knw i should knw and memorized all the antibodies but i never expect that type of questions in oral exam la kan..sebab b4 ni tanye sume org soalan biase2 jer..luckily patho oral exam ok ari tu result die...yg opthalmo ni redha sahaja la..lalalala..:P...
Last nite i was studying on my bed(lalalla.xde sleep hygiene langsung) and unintentionally fall aslept..i left the highlighter opened without re-cap it and thus today when i woke up, my new bedsheet turn into green!!!lalalala...xderla semua turn jadi hijau..sket la tapi new bedsheet tuu..lalalala..kesimpulannye sila jangan study atas katil..hahaha
owh ari ni saye insaf juge..sebabnye:-
1. last minute study pastu banyak gile x abis..so from ari ni saye nak jadi rajin n study je memanjang..lala..macam x berpijak di bumi nyata sahaja tapi ill try it..hehe...lalalala
2. called my mum today and spoke to my sis..she was crying on that time and the reason was-die x ngaji quran for 2 days already..huhu..terasa malu giler ngan budak form 2 sebab i, myself x ngaji quran for almost a month already and x rase guilty pon n xder rase nak nangis pon?tengok cite boleh pulak nangis?so rase sangat keji n jahat n insyaAllah nak berubah pasni..insyaAllah..pray for me..=)..
okies...luse exam cp..the big one and i think everyone in my class pon dh give up..and sume in my grup xnak pegi opthalmo esok..ahhaha..:P..kejiness..

No comments: