Monday, December 24, 2007

pics again


.::Mun. Matpi, scoobie doo and the mufflers::.

.::FC Barcelona::.

.::awww..PR ronaldinho::.

.::berdiri sama tinggi, duduk sama rendah..hehe::.

.::in the cable car::.

.::9 of us::.

.::kamal, mun n me::.

.::sagrada da familia under construction..siap 2025 tu..lambat gile lagi!!::.

.::sagrada da familia::.

.::me n salad::.

.::Me, Kamal, Tasha, Ina, Mun n Farouk::.

.::Us, without salad with pakcik n makcik japanese yg comel::.

.::us in montserratt::.

.::our refrigerator in our apartment..superb kan?::.

.::shopping sakan in carrefour::.

.::cabbage yg pelik::.

.::behind me is people playing music sambil tergantung..gayat gile tengok::.

.::us again::.

.::while waiting for the train::.

.::ina, din, tasha, mun, matpi, salad and me::.

.::me, mun, ina, tasha n matpi::.

.::us n sweet japanese couple...comel diorg ni::.

.::Farouk, salad, ina n me::.

.::tasha, me, ina, din, mun, salad n matp::.

.::steep gileee::.

.::huhu...in front of the sex shop::.

No comments: