Thursday, November 29, 2007

im sick!

Hmm..i cant handle stress very well..i cant cope up with stress..im bad in stress management…and I don’t like stress…aju told me the same exact thing ths afternoon..and a friend of mine pon cakap die x berani nak tegur me if I ngah stress so tolong la jangan kasi saye stress..ngeh2…n usually if I am in stress situation I have lots of disturbed thoughts…thoughts of doing something bad and awful…saya tau saya sangat teruk but it doesn’t mean I have personality disorder..ngeh2..the main features of any personality disorder is persistence..hehhe..saye xde la camtu je..cume lately je cuz maybe banyak sangat problem…lepas satu, satu n im not a great person in handling things…lagipon dulu I have my better half listens to each and every details of my problems..skang ni I still have him around but he doesn’t really have time for me…yelah die pon final yr and plus ade hsemates yg best and plus my lectures will only b finished at 6pm everyday and usually 7pm adalah waktu my better half tido..n die bangun balik kul 12am n confirm la I dah tdo kan? eventho I have insomnia, i still go to my bed b4 12am..pastu dok staring kat firealarm kat dalam bilik sebab mende tu je yg menimbulkan my curiosity..ngeh2..saya biasa la..i felt insecure..kadang2 saye jadi takut ngan mende itu..saye takut jadi macam a few students kat Malaysia yg ade kamera dalam toilet umah diorg..xcaye?sila tengok utusan..tahun ni rasenye that thing happened..tuan umah yang taruk kamera tu Chinese…papepon mmg saya imagination tinggi sket..huhu…adeh2...lalala…anyway ni link die kalau korang nak tengok n xcaye on what ive said…:- Utusan ….and plus, ade movie sal orang tu kenal minah ni thru the kamera video..skang ni dunia sudah tidak selamat..huhu..so papepon be careful k?

Papepon he doesn’t really have time for me now…weekend die bz ngan hsemates and his friends..so xde la banyak masa macam dulu…xde masa nak gayut2 tepon cam monyet dh skang ni.hahaha…nak cakap sumting pon kene email..huhu..okies..nak try paksa diri tdo cuz esok ade appointment gg and bukannye mudah nak bwat appointment ni,..almost 4 weeks gak la..

No comments: